Monday, June 14, 2010

O INTILNIRE CU SUFLET DE CRESTIN

13 iunie 2010, o zi frumoasa cu mult soare a fost pentru satul Vadul-Rascov o sarbatoare. Nu e spus cu ironie dar pe neasteptate , am fost intilnit de un om care se interesa de istoria satului Vadul-Rascov. Am spus cu multa placere ca D-netale ai dat peste omul care sa ocupat si se ocupa de promovarea istoriei satului , cu deschiderea caii de acceptare a vizitatorilor pentru locurile noastre frumoase si vestite peste toata lumea, cimitirul evreesc, care numara peste 150 de ani, groturile din satul Socola, Biserica veche a satului , o vedre nemaipomenit de frumoasa a Nistrului. Omul pe care Dumnezeu mi la trimis sa ne intilnim era Anatol Latisev, artist emerit a RM, cu care am vizitat cimitirul evreesc, Biserica veche la care a aprins o luninare in memoriea parintilor si a bunicilor nostri. A urmat o vizita la batrinul Nistru. Suntem bucurosi sa am fost vizitati de oameni cu suflet mare, la moment Anatol Latisev ajuta la repararea manastirii Cuselauca…
La multi ani maestre, la mai mult si la mai mare…
Cu stima Vasile Otel.

No comments: